Our locations

ADVENTURE TOURING

‎2021 Pan America™ 1250‎

Pan America™ 1250 הוא כלי דו גלגלי שנבנה כדי להבטיח סיבולת, נועד לטיולים ותוכנן להרפתקאות.

למד עוד

כדי להזמין אותו עוד היום

האופנוע יהיה זמין לרכישה ביוני 2021 – כדאי להיות הראשון לשבת על האוכף של ה-Harley-Davidson Pan America™ 1250.

הזמן עכשיו

מערכת הינע Revolution® Max חדשה לגמרי

הפרק הבא בסיפור המופלא בן 100 השנים של מנוע ה-V-Twins נכתב כעת. Revolution® Max היא מערכת הינע מקוררת מים בהספק של 145 כוחות סוס, עם טווח מומנט מלא ורצועת אספקת כוח שתוכננה כדי להבטיח שליטה מרבית של הרוכב.

שונות מכוונת

צוותי העיצוב וההנדסה של H-D הגו חזון שהשימושיות היא נר לרגליו וממשיך את מורשת רכבי השטח האמריקאיים האגדיים. בנוף של אופנועים שמשדרים אחידות, ה-Pan America מביא עמו תפיסה מחוספסת שמספקת פונקציונליות בחבילה ייחודית שכולה משדרת Harley-Davidson.

לרכיבות ארוכות בכל תנאי השטח

ה-Pan America™‎ מהווה המשך ישיר למסורת אופנועי התיור של H-D ולכן תוכנן לשמור על מהירות רכיבה גבוהה ולספק ביצועים והתנהגות כביש מעולים, גם במגבלות המשקל והמטען. ה-Pan America™‎ הוא אופנוע מעודן, עתיר יכולות ואינטואיטיבי שנותר יציב ובטוח גם בעת רכיבה על המגבלות.

מערכת הינע דו שימושית

ה-Revolution® Max 1250 מהווה רכיב מבני בלתי נפרד משלדת האופנוע שמבטל את הצורך במסגרת מסורתית – עובדה שמפחיתה באופן ניכר את משקל הכלי ומבטיחה התנהגות הדוקה. מדובר בביצועים שאפשר לחוש הודות למרכז כובד נמוך ושלדה קשיחה במיוחד.

H-D® / MICHELIN® SCORCHER

האופנוע כולל גלגלי סגסוגת אלומיניום בקוטר של 19 אינץ‘ מלפנים ו-17 אינץ‘ מאחור שפותחו במשותף תוך מחשבה על יכולות רכיבת הכביש והשטח של Adventure Touring. כל ההיבטים, החל מהמבנה הפנימי וכלה בפרופיל ובסוליית הצמיג, נותחו על ידי Michelin כדי להבטיח ביצועים מושלמים.

בחירת מצב הרכיבה שלך

באפשרותך להשתמש במתג כדי לבחור מבין חמישה (5) מצבי רכיבה מוגדרים מראש (‘ספורט’, ‘כביש’, ‘גשם’, ‘שטח’ ו’שטח פלוס’) או ליצור מצב מותאם משלך – כדי להפוך את האופנוע לשילוב מושלם הודות להגדרות ספציפיות של אספקת הכוח, בלימת המנוע ופעולת המערכות Cornering Enhanced Antilock Braking System (‏C-ABS) ו-Cornering Enhanced Traction Control System (‏C-TCS).

‎2021 Pan America™ 1250 Special‎

Pan America™ 1250 Special הוא כלי דו גלגלי שנבנה כדי להבטיח סיבולת, נועד לטיולים ותוכנן להרפתקאות.

למד עוד

כדי להזמין אותו עוד היום

האופנוע יהיה זמין לרכישה ביוני 2021 – כדאי להיות הראשון לשבת על האוכף של ה-Harley-Davidson Pan America™ 1250 Special.

הזמן עכשיו

תכונות ייחודיות

אנו מכנים אותו ‘מיוחד’ מסיבה טובה מאוד. ה-‎1250 Special תוכנן כדי להתחרות באופנועי ADV מובילים בסגמנט והוא עמוס בתכונות מתקדמות.

  • מתלים קדמיים ואחוריים אקטיביים למחצה עם בקרת עומסי
  •  מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים 
  • (TPMS) רגלית מרכזי
  •  דוושת בלם אחורי רב מיקומי
  •  מגן מברש
  •  לוחית החלקה מאלומיניו
  •  פנס קדמי Daymaker®‎ אופייני אדפטיב
  •  דפלקטורים קדמיי
  •  ידיות מחוממו
  •  מייצב היגו
  •  אפשרויות שמותקנות על ידי היצרן: גובה רכיבה אדפטיב
  •  אפשרויות שמותקנות על ידי היצרן: גלגלי Laced ללא פנימיות

גובה רכיבה אדפטיבי

גובה הרכיבה האדפטיבי מוצג לראשונה ב-Pan America 1250 Special. האפשרות שמותקנת על ידי היצרן מבטיחה ביטחון רב יותר במהלך הרכיבה הודות להנמכת גובה המושב כשהאופנוע עוצר ושמירה על שקיעת בולמי זעזועים מיטבית ואחידה במהירויות רכיבה גבוהות הודות להתאמת עומסים תוך חישה רציפה של עומסי המשקל.

גלגלי Laced מפלדת אל-חלד

חישורי הגלגל, שזמינים בהזמנה מהיצרן, מיוצרים מפלדת אל-חלד ומושחלים אל תוך מסגרת גלגל האלומיניום, מחוץ לשפת הצמיג. התכנון הזה מאפשר שימוש בצמיג ללא פנימית שמפחית את משקל הגלגל ומאפשר תיקון של החישורים בשטח. אם חישורים משתחררים או נשברים, ניתן לטפל בהם או להחליפם מבלי לפרק את הגלגל מהאופנוע וללא צורך להסיר את הצמיג מהגלגל.

פנס קדמי אדפטיבי ADVANCED DAYMAKER®‎

המערכת מנצלת את ABS IMU כדי לקבוע את זווית ההטיה של האופנוע ולהקרין אור בעוצמה גבוהה יותר אל תוך שטח הפניה כדי להאיר אזורים בכביש שפנס LED ללא הטכנולוגיה הזו אינו יכול להאיר.

מתלים אקטיביים למחצה

המערכת מגיבה בהתאם למיקום המתלים, למהירות האופנוע, להאצה אנכית, לזווית הגלגול ולמידע שמתקבל מידית ההאצה, ממערכת הבלמים וממצב הרכיבה שנבחר כדי לשמור על נוחות הרכיבה המבוקשת. המערכת כוללת חמישה (5) פרופילים שתוכנתו מראש עבור כל מצב רכיבה: ‘ספורט’, ‘כביש’, ‘גשם’, ‘שטח’ ו’שטח פלוס’